/ E - i'm in looove!

Sitter i min säng och lyssnar på låten som jag la in i ett tidigare inlägg, åh jag kan inte sluta lyssna på den. I love it! =) Hahaha, aja.. Är nästan hemma själv, min bror ska snart dra.
Sen är min syster på berga, haha. Både mina bröder skulle på fest på enskilda håll, mamma och pappa skulle dragit till enköping men det blev inte så, så dom åkte och åt nånstans :p :)

Ikväll tror jag att jag ska träffa Titti, det var så jävla skönt att träffa och prata med henne igår... Så ska nog kolla film elller så med henne =) det blir kul...

Annars vet jag inte, nu ska jag nog gå och äta något som liknar middag hahahha! :D Vi hörs sen :* poss :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0