/ E - freeeedag!

Fredagfredagfredag! Och mitt humör är på topp! :D Jag är så jäääääääävla glad. (ursäkta språket) Mhaha, men åååh det var länge sen jag var så här glad alltså! Gaaaahhhhh!
Utnyttja det! ;)

Ah iaf, jag bloggade inte igår efter jag hade skrivit sist. Hähä, logiskt? ;) Ne, men jag mötte upp Titti och vi gick.. Vi gick jävligt långt... Men det var skönt eftersom vi hann prata mycket. Jag fick ur mig saker som jag inte ens visste om typ. Haha det var sjukt skönt iaf, ah sen mötte vi upp Frida så gick vi till henne. Vi åt glass och kollade på "supersugen" sen gick jag och Titti hemåt... Sen när jag kom hem så kollade jag reprisen av "ssk - AIK" och vi vaaaaann!

Sen smsade jag lite innan jag somnade...
Och idag är det fredag, ska nu ut med hunden med min brooooder... Men kan blogga efter det =)

Hörs snartttt! :D


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0