/ E - mitt hår 2009





1&2 Aah, det är i mars. Hade typ svart hår.
3. Början av sommarlovet, hade färgat ljusare en gång.
4. Efter några färgningar till.
5&6 Midsommar. Tyckte att jag var riktigt ljushårig? Jaha, och vad tänkte jag med?
7. Juli, tröttnade på att färga. Färgade brunt igen.
8. Mammas fest, 1 aug. Började färga ner håret igen.
9. Claras middag, herromveckan. Jag vet de är oranget -.-

Och nu har jag färgat en gång till, men har ingen kamera eller mobil som fungerar. Så jag lägger väl till mera bilder tills jag är klar? Hehe.

Ja, det här var ett ganska annorlunda inlägg..
ANYWAY, puss!

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

sv' jag o min syrra

är INTE INTE INTE lika ?! :O <3

hatar henne ;O

2009-09-17 @ 20:57:29
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/
Namn: linnea

sv' jag o min syrra

är INTE INTE INTE lika ?! :O <3

hatar henne ;O

2009-09-17 @ 20:57:31
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0