/ T - Trippelmoral

Ja, det är lite så jag känner. Ni förstår, jag spelar ju faktiskt i tre olika lag nu.
Först och främst mitt riktigt riktiga lag, damlaget. Sen är det ju bollstanäslaget som jag ska träna med och spela usm med, och sen så är det ju åkersbergas 96or, som jag precis började träna med på torsdagar och spelar matcher med.
Vad fick mig att börja tänka på detta? Jo, fotograferingen. Fotades ju med både 96orna och damlaget.
Härligt! Skämt åsido.
Jag som hatar att bli fotad. Yeye, nu är det över. Jag behöver ju trots allt inte kolla på fotona sen. Skönt är väl det. 

 
Öh, jättekonstig bild faktiskt. Men vad gör man. Njut och va glad bara!
Ville typ bara påpeka att det varit mycket såhär på sistone, men jag klagar inte. :D

Nu ska jag -

PUSS PÅRE!


Tidigare kommentarer :)
Namn: Katja

Det är ju i våran hall! ;D

2009-09-24 @ 21:44:14
Namn: T

Tänka sig va! Det äre! :D

2009-09-24 @ 21:49:06
BLOGG: http://tec.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0