/ T - Tankar, eller något liknande

Har ni varit med om att ni har hatat en bild på dig själv?
Och då menar jag hatat, en bild som sänker ens självfortroende till noll.
Har ni varit med om att denna känsla finns i flera bilder på dig?
Har ni varit med om att någon har lagt ut flera utav dessa bilder på facebook?

Det har jag.

Denna någon är ingen mindre än Emma.

Tyck att jag överdriver. Men mina känslor är okontrollbara för just sånt.
Är det något jag hatar är det fan bilder. Dom lurar en ju bara.
Vissa bilder ser man bra ut på, vissa bilder ser man hemsk ut på. Hur fan ser jag ut egentligen?!
Spegelbilden är samma sak. Eller, där ställer man sig ju så att man ska se bra ut, man lurar sig själv.
Shit, nu börjar jag undra.
Detta var inget bra ämne att diskutera.
Jävla helvete.

Detta förklarar iaf en hel del utav mina känslor för tillfället:


En vacker dag blir det hämnd.
För du har gjort mig på dåligt humör Emma. För första gången. Det är illa.

Nu ska jag sluta skriva eftersom det bara blev negativt, vilket det känns som om jag blir oftare och oftare nu för tiden. Icke bra, menmen.

(Bilderna kommer ni aldrig att få se, ALDRIG!)

PUSS! Antar jag..


Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

man ser knappt dig på bilden & de handlar väl också om att bjuda på sig själv? som att någon bryr sig om hur du ser ut på bilden. nej?

2009-09-10 @ 17:54:50

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0