/ T - T from the beginning


Först var jag jätteliten...



Så liten att jag fick plats i teddys hundkorg.


Sen när jag blev lite äldre, trean tror jag, så uppträdde jag och min kära klass med en rymdpjäs. Otroligt duktiga.


Här är väl också här nån gång antar jag, fyran? Kanske? Femman?


Sen gick jag sista året på sjökarbyskolan... (4:an)

(Började maggan, har inga bilder därifrån, skolkatalogen är borta. Gick iaf i maggan femman.)


Sen började jag trå och blev fjortis. Detta är sommarlovet till åttan(sjuan?) tror jag... Pinsamt värre.


Sjuan. Emma och jag, denna bild hade vi överallt. Eller, Playahead, men det var ju överallt då.

Sen övergick jag sakta men säkert till att bli normal... Har inte så mycket bilder från den perioden tyvärr.


OCH DET HÄR ÄR JAG NU! :D
Jag trivs nog näst bäst i nutid. Allt var nog bäst när man var liten ändå!

Nu har ni fått se hela mitt liv!
Häftigt värre, eller hur?
Nu blir det tvtime eller något sånt. Imorn ska jag till skolan, frisk eller inte!
PUSS!


Tidigare kommentarer :)
Namn: emelie

och bredvid dig på rymdbussen sitter ju jag :D

2009-09-17 @ 16:05:56
BLOGG: http://eemeliehellstrom.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0