/ T - skolan, bil och skryt

Sitter här och äter frukost. Ska gå till skolan om drygt en timme. Fy-faan.
Kan knappt gå, träningsvärk i hela jäkla kroppen och så har jag stukat lillfingret också. Skönt.
Jaja, jag får göra det bästa utav situationen. Blir nog skitkul.

Insåg precis hur mycket bil jag åkt i helgen, jag har åkt dit(åkeshovshallen), hem, dit, hem, dit, hem, dit hem. Det tar ca 50min varje gång man åker, så sammanlagt har jag åkt bil i drygt 6 timmar under denna helg.
Lika mycket som jag har tränat under helgen. Coolt.

Måste skryta lite också, har ju inte berättat detta.
Efter matchen i fredags så kom en kille fram till mig och mamma (30års åldern typ?). Han frågade om det var jag som var Titti, och det var det ju... :D Han sa att han var headcoach för Tureberg. Dom skulle sätta ihop ett lag inför ungdoms SM, och han frågade om jag var intresserad av att spela med dom, och det är klart jag är! Så han skulle kolla om det funkade mellan klubbarna och sådär, så skulle han höra av sig. Han sa att han visste hur han kunde kontakta mig..
Coolt.


JUUUUICE :)

Ha en bra dag gott folk.
PUSS!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0