/ T - Outside the box

Har precis pluggat lite matte. Gjorde fem hela tal på repetittionsstencilen som man skulle gjort till idag. Duktigt. Nämen, provet är faktiskt på fredag. Så det är lugnt sörru. Jag börjar lära mig. Bara den lilla haken att jag alltid skjuter upp allting till sista sekunden. Men men, en sak i taget. Just nu - inget alls.
Aja, var i alla fall ute och träffade Emma och Clara en stund. Vi träffade lite folk därute i Margretelunds mörker, annars gjorde vi inte speciellt mycket.



Jag och Emma har nästan likadana jackor. Bara det att jag har en lång modell och hon en kort. Inte för att man ser jackorna speciellt mycket på bilden.
Tyckte bara att den var otroligt cool. ...
Och för att visa att det är vinterjacksdags!

Nä, tv nu.

PUSS PÅRE! Och godnatt kanske? A, vi säger så. Godnatt!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0