/ T - Mjölk och plugg

Japp. Tänkte bara eftersom att det nu är officiellt kan jag lika gärna dela med mig med er alla.
Det är säkert nu.
Jag HAR koncentrationsproblem.
Helt jävla allvarligt talat alltså.
Jag ska skriva ca 10 sidor(!) om Kina och Japan.
Jag gick till köket, fyllde ett glas med mjölk, gick tillbaka till datorn i vardagsrummet. Och nu sitter jag här. Sitter och skriver detta.
Efter detta ska jag sätta mig och stirra ut i tomma intet. Bland alla dammkorn som flyger omkring.
Nu blev det ett jädrigt djupt inlägg.
Dags att avsluta!

men puss då, a juste...

(Ingen bild heller, jo för jag sitter vid en dator som är döende. Stackars jävel.)

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0