/ T - KATASTROFALT

Ja, det är vad det är! Men ärligt talat, så har jag inte haft en ledig stund sen jag skrev sist. Vilket var igårkväll.. Idag vaknade jag vid sju, gick till kolgärdet där vi hade stjärnorientering. Jag va inte me. Varför? Därför. Möjligtvis för att jag inte skulle klara av det, skulle få panik, vilket vi inte ska fördjupa oss i. Aja, gick i skolan fram till fem över tre (dö skola! Dö!) Kom hem vid tio över, åt och bytte om och halv fyra hämtade mamma mig för att åka till bollstanäs eftersom jag har träning där på onsdagar numera (ska spela usm me dom ju, spännande! Haha), kom dit typ vid drygt fyra när träningen började fem.. Hehe, men tränarn kom typ samtidigt så pratade me honom och sådär, riktigt trevlig! Skönt. Träningen gick hur bra som helst, alla va jättetrevliga! :-D känns ju jätteskönt att trivas. Sen åkte jag iaf hem och va hemma vid sju, då åt jag snabbduschade och bytte om. vid åtta åkte jag till nästa träning, min träning, me damlaget. Den flöt på den me. Så kom hem vid halv elva, och nu har jag bara duschat och så. Visst var det en godtagbar ursäkt? Ja det tycker jag. Och det är ju vad jag tycker räknas? D'aaah! Känns som att hälften av mitt liv består av denna (om inte mer?) Och hälften av mitt liv består av skola (om inte mindre?). Men jag älskare ju! :) (basket alltså! Hata skolan! :)) sovdax nu, godnatt!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0