/ T - jätteonödigt och inte alls relevant.

INGEN BEHÖVER LÄSA, BARA ETT PATETISKT FÖRSÖK TILL KÄNSLOR. Jag skulle gissa på att ni undrar varför jag var så arg tidigare. Ni kan få en kort förklaring ni inte alls kommer första er på, sammanfattning: ja, basket betyder enormt för mig, vilket några kanske kan första sig på. Men måste ändå säga att allting kan bli lite överdrivet ibland, det är trots allt bara en sport, man spelar för att ha kul. Jag tillhör iaf numera damlaget, vilket jag faktiskt trivs helt okej med. Men dom har ju bara två timmar träningstider i veckan, så för att jag skulle få träna mer så får jag träna med 96orna om jag vill, och hjälpa dom på matcher. Det tyckte jag väl var en helt okej idé, så ska träna med dom på torsdagar (egentligen har dom träning tisdag också, men jag hinner inte då jag slutar så sent). Det var typ det jag kunde skriva.. Och Oj, vad bra jag lyckades få allting att låta nu. Ni fattar troligtvis inte varför jag är så irriterad, och tänker tyvärr inte gå in närmare på det heller. Jädrar vilket tråkigt inlägg. Ville bara skriva av mig vilket jag inte alls lyckades med då känslor inte är min grej. Aja, puss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0