/ T - Jajamensan!

JAJAMEENSAN! JAG VAR I SKOLAN IDAG! :D
TJI FICK DU GUD! :)

Hm. Vad glad jag lät? Jo, lite småglad är jag väl. Kanske...
Men ska inte börja tänka efter nu, kommer oftast bara in på deppiga tankar då.
Jomenvisst, skönt att vara i ett socialt umgänge igen. (Jag har varit borta tre och en halv dag, inte en månad...)
Dagen var inte alltför ansträngande heller faktiskt.
Annars då? Inget alls.
Ikväll ska jag troligtvis träffa Emma och Clara, (Förvånande? Javisst!). Sen får ödet leda våran väg därifrån.
Nu ska jag kolla på vänner... En favorit ändå. :D


Som jag sa: Dagen var inte alltför ansträngande.



Körde på toffs idag. (Hade inget diadem på mig däremot? Haha.)

Nämen hallå, jag skulle ju kolla på vänner!

PUSS!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0