/ T - Hoppsan

Eh - oooh.
Hoppas ni fattar tonfallet? Smått förskräckt typ.
Aja i alla fall, insåg precis hur mycket jag har att göra.


GGGAAAAAAAAAAAH!

JAG HADE GJORT EN JÄTTEFIN LISTA PÅ ALLT JAG HADE ATT GÖRA. MEN NÄNÄ, DEN GÅR INTE ATT LÄGGA IN MINSANN!

Kommer ni ihåg när jag sa att jag satt vid en dator som var döende? Det är denna dator.
Snart är den död.
Nu jävlar!

Ps. Detta var listan:

- SO inlämning på måndag.

- NO prov nästa onsdag.

- Svenska inlämning på tisdag.

- Engelska läxa till både torsdag och fredag. (Eller var det tisdag och torsdag? Hm...)

- SO redovisning på fredag.


Underhåll er genom att stirra på den här bilden så länge. För den är så underhållande.
Haha.


PUSS, ELLER KRAM I ALLA FALL.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0