/ T - Fortsätt simma, fortsätt simma...

Yapp. Jag är sjuk idag igen. Men de e lugnt, jag och gud har nämligen en deal. Jag blir frisk, och han slipper bli nerslagen.
Bra va?
Toppen.
Det tråkigaste med att vara sjuk just nu är att jag inte ens får vila, nänä, jag måste plugga minsann!
Svenska, no, spanska och all dendär skiten. Otroligt onödigt om jag får säga det själv.
Jaja, ska inte klaga. Det är väl inte speciellt kul att läsa. Men jag måste ju få ta ut min ilska någonstans, det råkade bli här. Sorry!
För att se allting från den positiva sidan så har jag i alla fall en katt till sällskap här i soffan.
Mycket positivt.



Ha en bra dag, och undvik mig är ni snälla. För er egen skull alltså.
Jag är så omtänksam ibland.

PUSS!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0