/ T - Först och främst

Vill jag be om ursäkt.
Jag har varit så jävla jobbig den här veckan. Ledsen för det, förlåt alla i min närhet och kanske till och med alla som läser det här? Ja, det är väl lika bra. Förlåt allesammans!
Känner att jag har varit riktigt jävla negativ och så. Ska försöka bättra mig.
Men det är den där jävla ketchupflaskan, först kommer inget, sen kommer inget, sen kommer allt.
Det blev lite mycket ketchup just nu.
Bra jämförelse också. Perfekt.

Så, nu har jag fått det avklarat. Bra.
Imorgon är det orienteringsdag, jag är med Sara. Ska faktiskt bli rätt kul. :D
(Försöker ju bli positiv här, funkar det?)
Efter det så ska jag till centrum och möta upp tvillingarna, yeah!
Det ska bli riktigt kul på riktigt. :D
Pappahelg ju. Hehe.


tvilling 1, tvilling 2, jag. :D Haha.

Godnatt

Tidigare kommentarer :)
Namn: Katja

snygga bilder .. -.-

2009-09-24 @ 21:47:08
Namn: T

ASHETA FAKTISKT! :D

2009-09-24 @ 21:50:06
BLOGG: http://tec.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0