/ T - FÖRLÅT :'(

Har inte suttit vid datorn, och kan inte göra det nu heller eftersom mitt tangentbord är helt cp...
Helt plötsligt blir det jättesegt... Cpdator som sagt var.

Wouch, kom precis underfund med att min familj inte har en enda fungerande dator. (Den här brukar visserligen vara bra, men jag är ju hos pappa, och är här varannan helg så det hjälper inte jättemycket annars...)
Nu blev det krångligt.

Tar helgen lite snabbt bara:
Fredags - var med tvillingarna och gjorde inget speciellt, fredagsmyste! Hehe.
Lördags - På dagen var jag i täby med tvillingarna, köpte svarta jeansleggings, en tröja och mjukisbyxor.
Idag, Söndag - har jag varit me Emma och Clara på bergamarknaden en snabbis men var inge roligt så åkte hem.

Nu ska jag slå sönder datorn, någon som har en kofot eller liknande att låna ut?
Vore snällt.

Nu ska jag åka hem till mamma. Behöver en dator, hon har en halv i alla fall.

Ingen bild. Har ju föfan knappt en dator. Aja. Hörs, en vacker dag.
Komplicerat inlägg. Möjligtvis.

MEN PUSS!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0