/ T - För att göra en lång kväll kort

Puh.
Inne igen efter en kväll med Emma, Clara, Eric, David, Gurra, Waschl, Tobbe, Jonas och Patrik. (Hoppas nu att jag inte glömt någon, för det skulle ju va rätt pinsamt!)
Det är nu jag ska berätta vad vi gjorde va?
A, vi gör det kort.
Som Emma sa så åkte jag, hon och Clara till donken. :D (Hehe...) Claras snälla pappa bjöd ju oss!
Sen åkte vi till maggan planen där vi träffade alla dom jag skrev däruppe. Dom spelade fotboll. Snacka om att vara elak mot ordet fotboll. Dom sprang runt och jagade(?) varandra (Nej vi umgås inte tekniskt sett med 3åringar. Bara mentalt sett.)
Sen började alla frysa så vi stog ute och alla hittade på ursäkter till varför vi inte kunde vara hemma hos nån. En efter en droppade folk av, det slutade med att jag, Emma, Eric, Waschl och David gick hem till David och kollade på Freaky Friday. Sen spelade Eric lite gitarr för oss, och åh som jag älskar gitarr. (Så länge jag inte behöver spela på den alltså!)


Vi höll smilebanden uppe även fast vi frös!
Fast den här bilden är ju gammal dåra...
(Jag har knappt några bilder på alla tre. Men Clara är alltid med oss! Suddig och sådär, men det är ju tanken som räknas. :D )

Nä, tvtime nu hörrni. 
Borde jag säga godnatt?

GODNATT? Eller?

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0