/ T - Deppigt värre

Mh. På toppen humör alltså. Verkligen. Nej. Inte alls faktiskt. Känner mig väldigt deppig. Ganska jobbigt, men har väl ingen annan att skylla än mig själv. JOMEN! Det har jag ju! Med risk för att lärare läser det här (vilket inte alls vore särskilt bra) så erkänner jag att en jädrigt stor del utav min deppighet beror på min gympalärare. Verkar ju kanske konstigt. Men så ligger det till. Det har inte bara med orienteringen att göra. Nänä. Andra saker. Men det tänker jag inte dra upp här. Ledsen att behöva göra en nyfikna. Fast å andra sidan så kanske ni inte är intresserade. Jaja. Nu har jag skrivit av mig lite. Det behövdes. Nu ska jag kolla på systrar i jeans på femman. DEPPIGT VÄRRE :'( haha. Jättegammal bild.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0