/ E - VART ÄR ALLA?!

Vart är T & C ?!
Eller.. C visste jag var borta för längesen, men T? VAR ÄR DU?!
Jävla sjukling.. -.-'

Aja, ska berätta om min dag som var sååå rolig!
Nej men vaknade 20 i 6 och gick upp dir. Och då fixade jag mig och valde kläder. Sen satt jag lite vid datan osv, och åt frukost :). Men sen typ kvart i 8 gick jag, Clara mötte upp mig vid Fredrika ungefär :)
(haha vi har typ olika ställen, så om någon frågar var jag är svarar jag antingen: norrabacken, tobbeforss, fredrika, lerängen, långabacken, brunahuset eller cykelstället! :D) Haha, men sen mötte vi Titti.
Så gick vi in och började med matte, alla tjejer (eehm alla? vi är 6 st?) aja, vi satt i ett eget klassrum. Det var as nice! Heh.

Sen hade vi engelska, och vi gjorde bara lite gramatiksaker och fick tillbaka våra böcker. OJDÅ vem fick exellent! då? Jo jag och Freddie. OJOJOJ!?  Heh :$
Aaaaaja, sen gick jag och Titti till datasalen och skrev ut våra soarbeten.. -.- och fick samtidigt våra spanskaglosor av Rolle. A sen hade vi so och vi satt ute och gjorde inte ett piss! Haaha, vi lyssnade på Saras pundarmusik. :) och luktade på Joels (Claras) sjal som luktade pepparkaka :D. Han har ju tagit hål i ögonbrynet.
F1 SNYGGT ASSÅ! Hah. :)

(Gud va oseriöst inlägg -.-)
aja sen hade vi lunch och vi åt. Sen gick jag och T till vilorummet. Och jag lyckades hälla ut typ en liter desficineringsmedel, låsa toaletten i baklås och jaa. Säg vad jag inte gjorde liksom -.-
Aa, sen hade vi Ev. Och det sög ju, vi satt bara och sammanställde massa saker. Sen gick vi haha!

Då åt vi lunch igen (?) (hungriga jävlar det där) aja, sen gick vi upp till vilorummet igen och sov en stund. Sen fixade vi oss och gick ner och tog enskildafoton. JAG SÅG UT SOM EN MONGOFJOLLA -.- aaaah! haha, sen tog vi gruppgrejfoto och jag fick sitta (?) breve Måns och Wille, haha Sara och Clara satt och höll handen och jag kom på efteråt att jag skulle ju lätt hållt i någon av deras händer :/ FAN!

Haha, men sen hade vi svenska. Hela lektionen gick typ åt till bråk och tjafs.. -.- Men efter det så satt jag Clara Koffe och Joel på gården en stund. De va chill :D sen hade vi hemkunskap och det sög ju typ.. Haha! :D Sen gick jag hem och pluggade.. (NOT, varför ljuger jag för?) JAG SATT VID DATAN, så...


AJA DET VAR MIN DAG DET. ENJOY OCH GNÄLL FÖRFAN INTE FÖRATT DET ÄR "FÖR LÅNGT". F*CK U ;D



Pussss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0