/ E - Tjulululu!

Ja, så var den första (och den enda) punkten på min lista att göra idag, klar!
Har ägnat hela dagen till att städa, (eller aa hade ätit klart min frukost vid 12 så halva..)

Men iaf, här har ni resultatet..  Tredje bilden högst upp från vänster (?) Ah, men där det står en tv och en garderob i hörnet? Dom ska boooort! Jag får min soffa i veckan, så då ska den stå där i stället. Och sen på den största bilden är ju min byrå som jag fick i måndags :D niiiiice!



Nästa punkt på min improvoserande lista är att duscha, och sen ska jag äta med Clara och Titti. Det blir mys, vi ska antingen äta pizza eller donk. Vi får se, vi får se.. :)
Sen får vi se vad annars som händer ikväll...

.
Hej mongos?



Yes, men nu ska jag snart duscha och sådära. Men kan blogga innan jag åker :)

Pussss!




Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0