/ E - Tisdag 22/9

Ah, vaknade runt 7. Gick upp och fixade mig. Sen gick jag och åt en macka tillsammans med min syster. Sen borstade jag tänderna och plattade klart håret.. Och sen skrev Clara att hon skulle komma och hämta mig, så jag gick ner till norrabacken. Men hon kom ju inte? Så jag gick och sen när jag var på lerängen ringde hon och frågade var jag hade tagit vägen.. Lol, hon hade tagit vägvägen! Så hon åkte och ställde sin moppe och jag gick och mötte Titti.

Inne i skolan hade vi matte, jag gjorde klart repetitionsuppgifterna. Sen slutade vi och hade engelska tror jag? Och då läste vi igenom en jätte lång text och alla fick megadamp på Linus som störde -.- Haha. Men sen hade vi so, och genomgång på hinduismen. Jag satsade sönder! Hade en sån jääävla skrivkramp! :D hehe. Sen vare lunch och vi åt fiskpinnar och ris. Vi satt med min kusin och Elin. (Tror att hon heter det iaf.. :o) Det var nice!

Resten av rasten (haha) satt vi uppe vid sjuorna och pratade med Jejja och Sanna. Det var kul? Nja.. Haha. Men sen hade vi EV och vi gick till alla 6or och 7or och dom fick rösta på de bästa lärarna.. Jag vet vilka som ska vinna, skiter i rösterna! :DDD

Haha, sen hade vi lång rast så vi gjorde ingenting speciellt? Inte vad jag kommer ihåg iaf, sen hade vi svenska iaf. Och vi skulle skriva ett slut på en novell. HAHAH DOM VAR TVÅ BÖGAR! Alla hade skrivit värsta kärleksslutet, och så säger Jonas i slutet: "Det kommer alltid att vara du och jag, Anders" MOHAHAHAHAH!

Sen var vi på gården tills hemkunskapen började, och det var as kul! Vi snackade försäkringar och kronofogden osv. Markus och Joel fick mig och Clara att skratta hela lektionen! :D   Sen fick vi mackor, och sen slutade vi.

Nu ska jag äta! Hörs seeenare..
Puss

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

hahha vem vann ? :D

2009-09-22 @ 17:24:25
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0