/ E - segsöndag..

Jahapp, så var man är igen.. Stammis skulle man kunna kalla det. Nej men ska berätta om min så otroligt roliga dag! (Hoppas att ni la märke till ironin..)

Ja, man skulle kunna sammanfatta dagen med ett enda ord - INGENTING.
Precis, jag har inte gjort nååågonting. Fyfan va tråkigt -.-

Jo men vaknade vid typ 11 och gick upp och åt frukost. Sen kom Erika och Tuva (Morfars sambos sons fru och dotter ;).) Och skulle lämna tillbaka Pyret, som dom haft över sommaren. Ah, sen åt jag upp.. Och efter de följde jag med mamma pappa och Sara till spåret. För att: :s Nej precis, jag vet inte riktigt. Jag plockade blåbär? Haha..
Sen vid tre nånting så drog vi hemåt, äntligen!

Så stekte jag pannkakor till mig och lilsis. Jag ba; ahmen vi gör inte så många.. Det blev typ 25 st. :$ bara för att jag är så BÄST! Heheh. Ah, men sen så tog jag och Sara in Pyret på mitt rum och satte på "En Shopaholics bekännelser" och såg på den samtidigt som jag gosade med Pyret. (Sa jag att hon är en kanin? Hah)

Ah, och sen somnade jag nästan. Men inte - för jag tog upp datan, och woops! Nu är jag här... Nemen? Haha, lägger in lite bilder. Sen ska jag sova.. :D



Pannkakor = MUMS

 
Jag och Pyret hehe




NU SKA JAG TYDLIGEN HJÄLPA TILL MED MATEN _._ 
Hörs sen!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0