/ E - rip min femtilapp :/

Homehome..
Jag vet att jag skulle skrivit innan jag åkte och så, men jag ställde mig i duschen och sen vare tjafs mellan mig och mamma. Så jag gick med hunden bort till busshållplatsen för att kolla när bussen gick..
Sen skyndade jag hem, och torkade håret och satte på mig mascara. Sen gick jag till bussen.
Satt där i ungefär 5 minuter, sen kom pappa med bilen och frågade om jag skulle ha skjuts..

Så åkte jag med han till högsätra-busshållplats. Där hämtade vi upp C & T, så åkte vi ner till donken..  Så gick vi in, och tackvare min beslutsångest var vi tvungna att vänta med att beställa i typ 10 minuter. Heh. Men sen skulle alla ha chickennugets :D så fick vi de. När jag och T skulle ta dricka så tog jag verkligen MAX med cola. Och sen när jag satte på locket så började det spruta ur hålet där uppe på locket, så hela brädan blev blöt! HAHAH!

Men så åt vi, och gick tillbaka till centrum. Men bussen gick inte förns om länge, så vi gick till ICA och handlade cola och marabou. Mumma! Heheh, sen gick vi ner till stationen och tog 22an till maggan. Och vi gick bort mot konstgräset, och där va typ Tobbe David Patrik Jonas Erik Marcus Gustav. Så spelade dom fotboll eller nåt, haha jag satt och sov på T's knä :) Jonas och Patrik drog.. Och då skulle vi dragit till videobutiken, men ingen pallade. Så alla killar drog hem till mig och satt utanför. Haha!

Dom ringde och ba; men snälla Emma? Jag ba; NEJ -.- hah. Men tillslut så gav jag med mig. Och killarna med moppar kom och hämtade oss. Gurra dirket ba: Emma åker med mig! Jag ba; WTF?! Han ba; men du är minst.. Jag ba; aaaha :D Haha! Så åkte vi till mig, men mamma pappa och Björn (morbror) hade källaren. Så vi kunde inte vara där. Så Tobbe blev sur på mig för att vi inte kunde sitta på mitt rum. Men jag har liksom städat 3 timmar idag :/ Iaf, så han drog. Sen drog Gustav också.. Sen Clara också, så gick vi (Jag Titti Eric o Marcus) in till David och kollade på "Freaky Friday".

Haha, jag fick höra av Eric att jag tydligen är jobbigast av T mig och C.. :( Så jag satt tyst hela kvällen.. Tills jag insåg att jag hade tappat mina pengar :/ då blev jag ännu mer ledsen...
Så efter filmen gick jag och T till konstgräset för att kolla om dom låg där. Men vi hittade bara 20lappen, så vi ska dit tidigt som fan imrogon och kolla efter min 50lapp.. Det är fan mycket för mig ://///.

Nu är jag iaf hemma, och ska sova. Ska bara lägga in de bilder som togs ikväll.
Men ha det så bra! Puss




















That's pretty much it.
Imorn ska jag vara med T ;d Hörs då!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0