/ E - OOH! IT'S ALIVE! :O

O M G !
Haha, nej men fick igång min dator. Har inte vart inne på den sen vi var hos Clara och kollade på "fjorton suger" och det var ett bra tag sen. Hehe. Men nu är den igång, minneskortet sitter även i datan så jag lägger in lite av en bildbomb lite senare. :)

Jag har spenderat min dag i skolan. Det var väl kul? Eller inte alls kanske.
Började klockan 8 med matte, Clara och jag satsade med stort S och gjorde 23 tal *hostfacit* ehm, iaf.. Sen hade vi engelska typ? Aah, då gjorde vi ett test där man lägger ihop sitt födelsenummer. Alltså 7+1+1+1+9+9+4 = 33. 3+3 = 6. 6an var typ att jag var snäll eller någonting sånt. Hehe enkel förklaring va?  Kan diskuteras.
Sen iaf, hade vi so. Och vi pratade om Kina. Skrev ner allt han sa på ett papper. Saaats! Haha, resten av lektionen satt jag och T och plågade oss själva med att rita med en penna på huden tills den gick upp. J*vlar vad jag har ont! Haha.
Sen hade vi rast, eller lunch? Jag vet inte vad det är eftersom vi har typ 2 lunchraster? Aja, vi åt iaf. (Men då räknas det ju som lunchrast, AJA WHATEVER?!) Mm, haha! Sen hade vi Elevens Val, och vi har typ skoltidning? Så vi ska göra en tidning. Lalallala? Haha. Blir säkert jätte bra..

Sen hade vi rast igen, lika lång som lunchen? Anyway, vi gick till favster och köpte cola och godis. <3! Mötte Sara Joel och Coffe där, så vi gick tillbaka med dom. Sen hade vi svenska, och Nina läste en sorglig novell. Hehe! Aja, sen gjorde vi lite frågor kring den..  Sen slutade vi. Då hade vi lång rast igen, (jag vet, vårt schema är cp?) så jag Clara och Titti gick ner till gården och låg och sov i soffan. Eller Clara sov och jag & Titti spelade kort. Haha :). Sen kom Joel och David dit, så snackade vi lite med dom, och sen gick vi upp.
Vi skulle ha hemkunskap, så vi kollade på en n00bfilm om att man ska spara kvittot? Sen gick vi till hemkunskapsklassrummet och fyllde i lite papper och åt kiwi. Sen slutade vi :D (16.10 ifs, men ändå)..
Så gick jag hem och typ dog.. Haha.

Men nu, jag har gjort min svenskaläxa. GJORT OM MITT RUM! :D Ska lägga in bilder.. Haha.
Oj va onödigt det känns med det här inlägget nu, eftersom jag får alltid höra "man orkar inte läsa dina inlägg". Töntaar! Haha.  Menmen, skriver alldeles snart igen. Ska bara göra lite saker.

PUSS PÅ ER!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0