/ E - Måndag 21/9

Ahapp, snart är September slut. Räknade ut idag att jag fyller år om 46 dagar! :D Titti och Clara vet redan vad dom ska köpa till mig, och jag blev skit sur när jag inte fick veta :/

Aja, jag vaknade runt 7 idag men låg och snoozade fram tills 8 ungefär. Sen gick jag upp och fixade kläder och sådär. Och jag sminkade mig och åt frukost. (y)
Sen kom Clara till mig och jag borstade tänderna, sen åkte vi ner till Statoil och tankade.. Sen åkte vi vidare till Söra, för att Clara skulle träffa Fredrik. Men han svarade inte, så vi åkte till skolan istället.

Vi skulle haft klassråd, men Nina Sofia och Monica ville prata med alla tjejer i klassen. Våran klass har tydligen problem? Haha, vi uppmuntrar "pajasarna" i vår klass hette det tydligen :s Aja, men vi satt och snackade om klassen och så i ungefär 40 minuter. Sen hade vi matte, och jag och T satt och garvade hela lektionen. Åt vad? Nej det vet jag inte ens själv.. Haha!

Efter det hade vi språkval, vi var bara 6 st på lektionen? Men vi hade Sara, så det kanske inte var så svårt att förstå.. Och självklart fjäskade vi sönder. :D hehe, sen hade vi lunch och det blev typ pasta och skinksås. Och det åt vi :)
Resten av lunchrasten så "var" vi med Jejja (min kusin) Linnéa och Fillippa, tror jag hon hette iaf?. Hehe, vi busknackade på klassrum med dom ;D ahhah det var as kul!

Ah, men sen insåg vi att vi var försenade till so;n.. Så vi sprang dit och Olle sa att vi bara skulle jobba vidare i boken, så vi gick till soffan och kollade på filmer på Tobbes iPod. De va niiice! :) Ah, sen hade vi bild och jag målade min gubbe rosa.. Titti kan lägga in bild sen :D

Hehe, sen hade vi gympa. Och det va ju kul? Hehehehe! Åt så många blåbär så jag fick ont i maaagen :/ hihi, och sen letade vi efter Sara och Frida som hade gått vilse.. Haha! Sen när vi hade hittat dom så gick vi tillbaka och påvägen hittade vi plommon :D så vi pallade nåra (a)  sen lämnade vi in lappen och gick hem till T.

Där bakade vi kladdkaka, och åt den :D sen gick jag hem, duchade och det jag nämnde tidigare. Sen kom Clara och vi åkte med Titti för att kolla på hennes träning. Det var fan kul! Det var en liten chihuahua där, den hette Bob. AS SÖT! :D
Den luktade på Claras och mina skor. Hehe! Ah, men sen för runt en timme sen drog vi hemåt. Och nu är jag hemma..


Ska snart sova, börjar 8 imorgon bitti. Yeeeeeej! Nej fyfan.. -.-
Ha det så bra, så hörs vi seeen! :D

Pussss


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0