/ E - lista

                            



 När man väntar på ett sms. Alltså typ på kvällen när man ligger i sängen, och kan inte sova riktigt än för att man väntar ett sms. Men det kommer inget jävla sms?!

 Folk som smackar och låter när de äter. Oavett om det är tuggummi/mat/dricka - JAG FÅR DAMP?!

 
Att slicka på glasspinnar.  Oh herrej*vlar va jag hatar det! Ryser i hela kroppen av att bara tänka på det...

 Negativa och tråkiga människor. De gör mig depp..

 Händelser på Facebook. Man kommenterar en bild eller en status, och efter 20 minuter har man fått 150 nya händelser -.-

 Dryga folk. Behövs det säga något mer?

 Jag hatar att städa, men älskar att ha städat. Precis så! :)



Det var det det :)
Nu ska jag gå och fixa te.
Pussar

 

 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0