/ E - Japp!

Hah jag har jätte mycket energi och den kan man ju undra var den kommer ifrån. Jag sov knappa 6 timmar inatt, och vaknade upp jätte pigg. Gick upp direkt och fixade alla kläder osv till idag. Sen gick jag runt lite i huset, sen sminkade jag mig.. Sen åt jag frukost. *Jag är bäst, jag vet!* Aah, och nu sitter jag hära. Ska gå om drygt en halvtimme, måste bara leta upp min skåpnyckel som jag hade senast igår :/ Titti lär ju få damp på mig om jag inte har den med mig eftersom jag frågar hela tiden: -Kan du öppna skåpet? -Kan jag få nyckel?

Jaa, men nu ska jag väl ta och leta upp den. Frågan är bara vart den är, tottaly gonn :( (jag vet att det inte stavas så, jag syftar mer på uttalet som T brukar säga..)

Mm, men hörs efter skolan då? Nej för jag ska städa på mitt rum! Hehe, jag fick en ny byrå igår.. Kan lägga in bild senare.
MEN VI HÖRS NÅGON GÅNG IAF,

Pusshej!



(haha så här ska jag se ut idag, not! :D)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0