/ E - I SURVIVED!

Jag överlevde skogen!
Vi tog 18 kontroller, och i och med  det blev vi godkända! Wihu! :D

Jag och Clara stukade och vrickade fötter var 3:de minut och jag ramlade ner för ett berg på 2.5 meter :'( Det gjorde fan as ont... Men vi kom i mål, 40 minuter kvarstående.. Fan va trött jag är nu alltså. Jag gick typ 78532748932 mil idag. Det är synd om mig. :/


NU SKA JAG STÄDA, har lovat mamma. Eller rättare sagt - vi har en deal. Så jag ska städa mellanplan och sen duchbada. Fan va nice! Hehe. Sen ikväll så tror jag att jag ska vara med Clara och de andra. Men vet inte.. :)

Somsagt, nu ska jag städa.. Hörs senare, efter städ & bad :D
Pusssar!




Jag gillar inte skogen

 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0