/ E - Helgen som gick..

Jahapp, eftersom jag inte skrivit alls mycket i helgen förutom ett par rader så kan jag ju berätta vad vi har gjort i helgen som gjort att vi inte haft tid för bloggen? :)


I fredags gick vi ju i skolan, sen när jag kom hem så såsade jag runt, städade mellan och överplan, sen började jag laga mat.. Så när mami och papi kom, så åt vi tacooos. Hehe, sen kom Clara till mig och vi åkte till fav och köpte godis. Sen åkte vi till mig igen och lämnade lite godis till min lillasyster.

Så åkte vi igen, ett varv runt maggan den är gången. Inga var ute, så vi åkte till mig igen.. Spelade "Crash Bandicot" eller vad det heter, det är typ ett bilspel iaf. Sen tyckte Clara det var tråkigt eftersom hon bara förlorade. (haha!)

Så vi åkte ut igen, va vid maggan ett tag. Sen åkte vi till Clara och hämtade "Män som hatar kvinnor". Sen tog vi långa vägen hem till mig, och påvägen ringde Oscar och frågade om vi ville vara med dom. Så vi åkte hem till mig, igen. Lämnade filmen till mamma och pappa, sen åkte vi till konstgräset.

Där va typ Oscar Tobbe MarcusW Jonas Ragnar och David. Dom skulle spela "fotboll". Men dom höll mest på med att putta ner varann i gräset, göra böghögar, ta varandras skor osv. Sen vid typ elva, så skulle alla dra för dom hade cup dagen efter. Så då åkte jag och Clara med Oscar och Ragnar en bit, sen skjutsade hon hem mig.


I lördags vaknade jag ganska tidigt. Åt frukost, åkte till centrum, klippte mig (:o), åkte till favvan med mamma, hämtade upp Sanna och Jakob, var barnvakt, lagade middag och sen åt jag. Haha, sen när vi skulle äta efterrätt som jag hade gjort (chokladkaka, OJDÅ?! :D) så kom Clara, och vi hade krig med min mamma. Hon sprutade ner oss med parfym så vi sprutade ner henne med bus. Haha!

Sen smsade Maffe mig och fråga om vi skulle göra något. Så vi mötte han på favvan, och bestämde att vi skulle se "Män som hatar kvinnor" så jag och Clara drog till mig och hämtade den. Sen tillbaka till favvan, och så åkte vi hem till Maffe och kollade på den. Vi åt glass och chips också. De var najs! Sen åkte jag och Clara vid typ tjugo över elva, så träffade vi Titti en kort stund, bara för att visa mitt hår.. Så pratade vi med henne i typ 5-10 minuter. Sen åkte vi hem. :)


Idag vaknade jag runt 10, åt frukost. Och nu håller jag på att städa mitt rum.. (bloggar, just precis.) Hehe :D  nu ska jag lägga in bilder..
Hörs senare va? :)

Puss

 
Före vs. Efter
Vilket va finast tycker ni?
Mamma klippte av över en decimeter, men det behövdes ju verkligen. Ska bara klippa upp det lite, och färga det. Helst innan skolfotot.  Oh hjälp, vad ska man ha på sig därå? :o Blir säkert bra oavsett..

LÅNGTINLÄGG.SE?
Hehe, whatevaaah!

Ciaao

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

Ditt hår är superfint!

2009-09-06 @ 21:52:08

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0