/ E - hejförlåt!

Hörrni, jag har en ursäkt till min dåliga uppdatering. MIN DATOR CPAR SÖNDER!  Buuuhu ;(

Aja, har inte bloggat på hela helgen :/ men jag kan berätta vad som har hänt? :)

I fredags var jag och orienterade ju, sen på kvällen gick jag och Clara ut och vi drev runt i maggan och bergsättra. Det sög ju ganska mycket? Ah, men sen när jag kom hem så märkte jag att min data fuckade sönder! ;o

Sen i lördags så var jag i stan med Clara och träffade Fanny, Claras kompis från spanien :) vi gick runt och Fanny shoppade, så åt vi och lite sånt :D Sen drog jag och Clara hem. På kvällen gick vi till maggan och träffade Tobbe, Jonas, Eric, David och alla andra som spelade fotboll (hehe vet inte alla). Sen åkte jag och Clara till centrum och där mötte vi Elin Sara Frida och Zeke :) Sen gick vi och köpte klubbor och cola (a)
Sen drog vi tillbaka till maggan och gjorde ingenting. Sen åkte vi med Oscar till centrum och vi fick cola för att vi följde med :) Det var nice! Sen åkte vi till konstgräset (IGEN!) och letade efter Oscars nycklar, JAG HITTADE DOM :DDDDDDD wiiiiiiiie! haha, sen mötte jag Jocke nedanför norra så gick vi hem :)

Igår vaknade jag sent, typ 11. Då gick jag upp och åt, sen följde jag med Martin till favvan och köpte cola och kexchoklad. (Jävla tjockis) Sen när vi kom hem, så frågade pappa om jag ville följa med på hockey. Och det gjorde jag... AIK mötte Sundsvall och vann med 1-0. Det var niiiice. Sen snackade vi lite med Jocke som står i båset :) sen åkte vi hem, då mötte jag Clara och vi gick till maggan och spelade fotboll. (Eh kollade på när andra spelade) HAAH! Sen gick vi och väntade på T, sen snackade vi lite med henne. Nu är vi vänner igen, det är skönt!

Nej det var allt, nu ska jag fixa mig klart för skolan :) Hörs kanske sen? Ingen aning..
PUSSSAR


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE