/ E - Godnatt?

Haha det märks att skolan har dragit igång på riktigt. Klockan är strax efter 11 och jag är redan dö-trött! Så ska krypa ner i sängen och sova! Fyfan va nice..

Imorgon är planerna sådana att jag ska:

 STÄDA RUMMET, det är verkligen ett måste. Ska se till att fixa med den nya byrån och sådära.. Sen dammsuga och allt det dära, ah men ni vet :)


Haha nödvändig lista, eftersom jag bara har det som jag ska göra. Eller på kvällen ska jag väl antagligen vara med dom vanliga. Det blir nicenice :) Om det är kallt så ska jag fanimig vara inne och se på skräckfilmen jag köpte idag. Pappa sa att den jätte läskig ;O


Ah, men nu så.. Jag ska sova!
Men vi hörs imorgon, kan roa er med lite före och efter bilder på mitt rum osv?

Puss


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0