/ E - Daaagen.

Tjululu!
Japp, idag är det Tisdag. Lika kul som vanligt, hoppas ni hörde ironin i det där. Iaf, vaknade 7.40. Gick till skolan 7.45 (?!!!!) Aja, var i skolan nästan 10 i. Så hade vi matte som första lektion.. Jag och Clara gjorde nåra tal, sen pratade vi mest med Sara och Titti bakom oss. (Jag pratade med S & T, C jobbade och jag vände mig var 5e minut och skrev av :$)  Hehe, sen efter matten hade vi engelska? Aja, gjorde typ en nummersak. Sen slutade vi den..

Olle var typ sjuk, eller han var och operererade sig. Så istället för so, tog vi ett spechäfte och gjorde det i en ljusgård. Sen gick Sara och Clara till musiken och hämtade gitarrer och satt och spelade :) mysigt värre!
Sen när jag var klar med mitt häfte, så gick vi ner och lämnade deras gitarrer och gick och åt. Samma mat som igår typ? Haha..

Resten av lunchrasten så satt vi i en ljusgård och lyssnade på när Ebba sjöng och spelade gitarr. Man ba; Hej jag är talanglös.. Alltså hon är ju verkligen bra på ALLT!  Fattar inte..  Haha.
Sen hade vi EV, och då gick vi till de nya 3/4/5:orna. Vi hade gjort en enkät som dom skulle fylla i, för att kolla hur dom tyckte om våran skola. Tydligen så tycker de flesta att vi äldre inte visar respekt mot dom? -.- Lol haha!
Sen hade vi jätte lång rast igen, så då satt jag i en ljusgård och pratade med Clara Sara Titti Ebba Felix Zeke och Julia. Pratade om allt möljigt :)

Sen hade vi svenska. Och eftersom att jag är klar, så fick jag läsa en bok. Haha, dom sög ju. Så när Nina kom och frågade vilken som var bäst, jag ba: eeeh ettan :$ Hon ba;  vad var bäst, och höll på.. Man ba =:=?
Yeayea, sen efter svenskan som varade i typ en evighet så hade vi 30 min rast. Så vi satt på gården och gjorde ingenting :)  Sen började hemkunskapen där vi typ tjafsade, kollade film och gjorde smoothies :D mummmaaa!

Haha, j*vlar vilket långt inlägg. Och ni orkar ju inte läsa heller -.-, menmen. Nu har jag iaf skrivit, så var nöjda!


 
Ungefär så här trött är jag nu..
(Gammal bild, sorry men hade inga nya :$)


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0