/ E - aaahapp

Jo, fan va dagen gick fort?
Har iaf nästan pluggat klart, skrivit hela Kina TVÅ GÅNGER. (Word dampade när jag var klar, så det sparades inte -.-) och nu halva Japan. Så det går finfint!

Men ska nog plugga vidare nu, sen ska jag fnula lite på om jag ska fixa en ny header men lite nya fräsha bilder? Vad tycker ni? :D

Isf kanske vi borde ta några nya bilder. Haha! Nej men det ska nog gå ändå..
Aja, nu ska jag iaf plugga lite till. Sen äta, städa undan på rummet :/ sen ska jag baaaada! och ta silverschampoo i ett år. FÖR VI HAR SKOLFOTO IMORGON!? Jag kommer se ut som en mentally retard! Åh, måste bestämma kläder också.. Aja, har mycket att göra som ni kanske märker.
Så vi hörs senare ikväll.

Puss & kram ;d


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0