/ E

Happ, ska strax sova. Ska bara skriva lite snabbt om kvällen. Clara kom hit och jag åt middag. Sen åkte vi till favvan och tjockade oss. Haha, sen åkte vi till en lekpark och väntade på Maffe. Sen mötte vi han vid favvan, så drog vi till Sebbe. Och vi gick/åkte/rullade till konstgräset och mötte David Gurra och Oscar där. Sen kom Tobbe också. Så skulle vi ta ett mål, men det fanns ju inga? Så vi fick vänta.. Sen när vi fick ett kom Patrik och Juuunas också. Så körde dom fotboll och så. (Gjorde mest böghög, och brottades) Haha.

Sen kom Joel Sara och Robban tror jag de va.? Så lallade vi omkring på gräset.. Joel tappade sitt örhänge, så när jag skulle hjälpa han att leta så hittade jag först pluppen. Sen när vi hade gett upp, så hittade jag det :D aah, och sen spelade dom lite. Men sen drog alla, även jag och Clara. Så när jag kom hem så kollade jag på film med pappa. Den på femman, typ "Den utvalde". HELT SAJK? Aja, anyway. Nu ska jag sleepa. Börjar 9.30 imorgon, så ska gå strax efter 9. Vilket betyder att jag ska vakna runt 8 :)

Sovgott hörrni!



Lekparken. Underhållande, visst?

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0