/ E

Hänt en jävla massa idag.
Jag har t.ex hunnit tjafsa med T flera gånger, jag har dött av trötthet och dränkte mig när jag gick hem.. -.-

MEN DET HAR HÄNT EN ENDA BRA SAK IDAG!
Jag och nåra i min klass ska åka på kryssning på höstlovet. Ni vet en såndär till Tallin? Fyfan va kul! Eller hur? Vi ska åka i typ slutet av veckan, och då ska vi fira mig och Koffe som fyller år kort efter det :) Nice huh? :D jag är så jääävla taggad. Och det kostade tydligen inte så mycket heller? Typ 120 kronor var (580) för en 4pers hytt! NAAAJS ELLER VAD? Jag är iaf galet taggad! Det här gjorde min dag! :)

Ska skriva mer snart. Ska kolla allt om priser och så på tallink :)



PUSSAAAAAAAAAAAR! :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0