/ E

Ojojoj vilken dålig uppdatering. Men ska jag vara helt ärlig så bryr jag mig inte så mycket, dessutom sa jag att bloggen eventuellt skulle komma i andra hand. Vilket den nu gjort, jag har pluggat massor idag, känner mig jätte bra! (y) sen har jag typ inte sett på tv idag, och ingen dator heller för den delen. Åt middag med Sanna och Jocke, dom övade matte med mig. Tyckte tydligen att jag tar dålig? :s jag har duschbadat, hade hårinpackning. Satt med lillasyster och övade på hennes glosor med henne.. Drack två reäla koppar med te, satt och pratade med mamma pappa och martin. Och sen var jag så trött så jag la mig i sängen, och insåg att klockan var halv tio (?!) Haha. Men jag tänkte jag skulle sova ändå, men nejdå. Då började det låta, och jag trodde att det var min dator som var igång. Men insåg sen att det faktiskt regnar ute, vilket är ganska komiskt pga att min paraply är i skolan. BRA EMMA! Haha, töntttttttt.. Nej nu ska jag typ sova. Eller inte, men jag vet inte. (Det här går över styr..) HEJDÅ HELT ENKELT..! :) hörs imorgon.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0