/ E

Chacha! (gahahah!)

Sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket. Men jag har lagat mat iaf, och sen varit och handlat med lillasyster.. Det var kul! Hah, kanske hade varit roligare om vi inte hade varit så sura på varann. Vi gick där och typ ba:

S (går mot ett annat håll) - lalalaa
E (skitsurt) - OCH VAR FAN SKA DU?!
S - Men jag trodde vi skulle ha mjölk?
E - AA DET SKA VI, MEN DEN LIGGER DITÅT.
S - Blablabla, "vad spelar det för roll?"

Seriöst, hon har använt "vad spelar det för roll" hela jävla veckan! Typ om jag gör någonting, så kommer hon och vill göra det. Så säger jag ba; men vad spelar det för roll?! hon ba; precis, vad spelar det för roll. då kan jag få göra det.!
omfg.. -.-

Nej, nu ska jag gå och kolla på tv. Storebror är på :) hehe, AIK - Mora (han står i båset...)





Pussaaaar!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0