/ E

Tro det eller ej, men jag ska nog sova nu! Har ändå inget annat för mig än att sitta vid datan? Så jag kan ju lika gärna sova! =)

Imorgon börjar jag klockan 8, på kolgärdet. Ska ha stjärnorientering! WOHO :D (hm, ironi - vad är det?) Ah, så imorn kommer mitt stora genombrott i IG livet. Jippie!

Nej, jag kanskekanskekanske skriver imorgon innan skolan. Ska ju som sagt bara till kolgärdet (typ 1 km bort från mitt hus :p) (bor å andra sidan på landet.. :/)
Hah!

Kisssses


Somras :( (haha hade somnat på stranden)

Dagens låt: Guarentee - Flo-Rida & Akon
Dagens klädsel: Jeans, linne och tjocktröja
Dagens händelse: Skola
Dagens planer: Sova?
Dagens vill ha: Jaa, ork?
Dagens saknad: min mobil :'(
Dagens drog: vaaatten!
Dagens finaste: bloggen l1 ju! haha nej -.-
Dagens måste: SOVA, städa rummet :/
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: mellis på gården
Dagens skönaste: T såklart!
Dagens mat: Kalaspuffar, fiskpinnar och köttbullar (INTE TILLSAMMANS)
Dagens sjuka: Snorar :(
Dagens kärlek: min säng!
Dagens sämsta: vädret!
Dagens mående: trött & seg ..

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0