/ E

Jag är ju hemma själv, så jag var ute en liten stund med Clara. Men det sög typ, vi åkte till donken och åt. Sen till willys och handlade till mamma. Och sen hem till mig igen, sen drog vi förbi T och pratade med henne en stund :D sen åkte vi till trå och där va David och Coffe, så vi gungade lite med dom. Men sen drog dom så vi ringde dit andra David. Heeh men när han kom så var det så jävla kallt så vi drog hem :)

Så nu kollar jag på Idol och pluggar spanska. Det går väl sådär faktiskt.. Men ska nog koncentrera mig lite bättre på dom.
Så vi hörs senare! :D



Kvällen innan enköping i somras. Vi var så jävla stolta ba; åååh! Enchöpiiiing imorgon.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0