/ E

Hemma nurå..
Hade en ganska dålig dag idag.. Vaknade först när klockan var över 8 och jag hade försovit mig.. -.- Så jag åt lite och gick en sväng med Jackie.. Sen fick jag skjuts av mamma. Då satte jag mig med Koffe och dom andra som skulle iväg på fotbolls dm. Sen när dom åkte så gick jag upp i skolan och lämnade mina böcker i skåpet.

Aa, sen gick jag ut och mötte Clara, William, Måns och Maffe. Så duschade Clara och shit. Sen gick vi och hade musik. Haha, jag var ensam som skulle haft gitarr men sen kom Joel Tobbe och Markus också. :) Så vi satt i musiksalen och gjorde typ ingenting, jag kunde min låt efter typ 5 min (a)

Sen hade vi slöjd, och vi var typ 4 pers eftersom att alla var på fotbollsgrejen och sjuka. Så jag Clara Måns och David hade askul! Haha, Gunilla älskar mig. Clara kom och frågade något och hon ba;
- Nu lägger du av. Det är Emmas tur och du kan inte bara komma och ta all uppmärksamhet.
HAHA Clara blev aslack!? ;D

Sen efter det så åt vi lunch. Det var fan heller gott, så vi gick till favvan och köpte godis med Line och David. Sen på vägen förbi bergsätra så vare en liten unge som stod och skrek åt oss. Så vi mobbade han ;) haha. Sen när vi kom tillbaka så träffade vi Jassi Michelle och Cornelia, så satt vi ute med dom ett tag. Sen gick vi in och vi skulle ha mentorsgrej.

Jag satt med David, Sebbe och Måns. Haha jag skulle plugga No, men satt mest och skrattade åt Sebbe som räknade matte på engelska. Hehe! Men sen hade vi spanska och vi gjorde ett häfte. Och kollade på trailen till "REC" som vi ska se imorgon. SKIT LÄSKIG!

Sen satt vi i typ 20 min och väntade på att Håkan skulle komma och så vi kunde ha noprovet. Och sen när han kom så gick vi in och hade det. JAG KOMMER FÅ IG. Jag failade totalt i no. Seriöst :/ :(
Aja, sen gick jag hem och åt lite. Och nu sitter jag här...

Ska snart ner till centrum och äta donk med Clara :$. Nicenice. Aja, men det här blev ett väldans långt inlägg. WHATEVAAAH! Ni behöver inte läsa liksom.


PUSS

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0