/ T - Pantala mera!

Jädrar. Vilken usel uppdatering. Har inte skrivit på typ jättelänge nu. Dåligt. Förlåt.
Jag har iaf varit med tvillingarna hela långa helgen. :D
Det har varit en riktigt bra helg. Har varit lugn och skön.

Igår morse, eller, vid tolvtiden, men det är morse. Aja, jag och Tina (syster) åkte och pantade massa flaskor på Willys. Vi har liksom, ganska många tomflaskor hemma. Typ, en hel bastu full...
För att vara ärlig, så åkte vi till och med två omgångar med bilen lastad... Men hörrni, vet ni vad, det var såååå värt det! För vet ni vad? Vi pantade för 660kr! Den ni!  
Det var även lite lustigt, för när vi stod där och pantade, så kom en jättelikgiltig kille in, såg oss, la en påse med pantflaskor i våran vagn och sa "ni har ändå så mycket". 
En stund senare kom en jätteglad kille in och la en påse med pantflaskor i våran vagn "ni har ändå så mycket!" 
Det var väldigt roligt.

Senare på dagen drog även jag och en utav tvillingarna till täby en snabbis, fick nämligen skjuts utav Tina eftersom hon också ville dit. Jag fick med mig två tröjor hem.

Nu tycker jag att jag dragit igenom min helg helt okej, dessvärre har jag inga bilder att lägga in eftersom det är nån elak jävel som gömmer min kamerasladd hela tiden.
Det är liksom inte ens kul längre.

Därför får ni ett litet collage med gamla bilder istället.



Bättre än ingenting. :)

Ska byta om.
Matchdax strax!

PUSS PÅRE


Tidigare kommentarer :)
Namn: N

Haahaa så nu GÖMMER ngn din sladd??

De e bara du som borde FÖRBJUDAS rätten att ha en kamera!

2009-09-27 @ 16:13:35

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0