/ c

CHOCKANDE NYHETER !
clara
is back from the dead , nä men jag hade inget att göra så jag tänkte skriva en rad och jag har faktiskt inte haft en data på typ 2 månader , den nya hårddisken är på väg :) men isf anledningen till att jag har inte data nu är att mamma och pappa tog hem sofias från lägenheten så då kan jag skriva på den.

vad händer igår då?
studiedag som ni vet pga T , jg sov till typ 10 och sen fixade jag mig och drog in mot stan vid 12 och mötte mamma , vi köpte en jeanskjol och stickadpolo till mig och sen rullade vi hem ,
 jag mötte emma , hennes mamma och hennes lillasyster på favoriten vid halv åtta och jag köpte godis.
när vi dragit hem till emma valde vi tre filmer
 ( djurkyrkogården , road trip  och titanic ) vi såg först rosd trip , den kommer ses flera gånger,   djurkyrkogården såg vi halva för den sög. men kommer antagligen ses någon mer gång, 
till sist var det titanic och den var grymt som den är varje gång man ser den.
vi somna vid 4 och emmas mobilalarm ringde vid åtta 
då tog vi hunden på en morgon promenad och köpte frallor till frukosten.


nu ska jag platta håret så det är platta ikväll för det blir väl emma och gänget i kväll:)

looooove  /C  

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0