/ T - YES DET ÄR SANT!

Japp, jag bloggar faktiskt!
Fast, tyvärr inte med min dator... Med emmas. Min funkar fortfarande inte. Jag har haft panik i typ en vecka, börjar vänja mig... Nej. Det gör jag inte alls. Jag har fortfarande panik. Eller, jag vet inte. Förlåt nu ska jag bli gladare, glad över att få låna emmas dator denna gång. :) Den snälla jäveln :D
Vi håller på att ta kastanjevatten på varandra. Haha. Det är fult :)
Sen blir det melodifestivalen för våran del! GO SWEDEN! Fast jag måste erkänna att sverige suuuuger. Sorry. Sanningen är värst som man säger.
Känns inte som någon idé att berätta vad som har hänt för min del eftersom det har hänt jäkligt mycket sen sist jag bloggade, kanske pågrund av att jag inte bloggar längre knappt...
Nej nu är det min tur att bli kastanjerad(?)
Nu går det nog ett tag innan jag bloggar igen,
Ha det bra och försök stå ut utan bloggande från mig!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0