/ T - dagen

Okej, inte bra. Har ingen ork till att skriva :o. Men gör det ändå, kan ju hoppas på att det kommer...
Men emma har ju dragit dagen för er, kan väl inte tillägga så mycket.
Jo juste, hennes lag kom ju två på gympan, gissa vems lag som vann? RÄTT - MITT :D (Jag, Rasmus, Emil & Daniel). Men med min tå så gick det inge vidare, men det gick iallafall. (Hatar emmas dörr, den som skadade min tå, den är alldeles röd och blå...)
Efter skolan gick jag hem och sov... Slutade ju tio över fyra, var helt slut! Sov ungefär en timme, skönt :D Kommer inte kunna sova ikväll, menmen, det är ett senare problem. Annars har jag inte gjort så mycket, typ, kollat på tv...
Egentligen har jag träning med damerna idag men eftersom vi är tre från mitt lag (jag Magdis & Sandra) och Magdis är i england, Sandra har ont i foten och jag i tån så tänkte vi att vi struntade i träningen idag eftersom vi har stor cup i helgen, sparar oss till den istället! Därför är jag ledig ikväll, vilket faktiskt är riktigt skönt. Tv är avslappnande enligt mig :).
Juste, måste tillägga att jag och Emma diskuterade sjöbris idag på livskunskapen, vi kom fram till att b;et inte kan vara med. För det blir ju faktiskt egentligen sjöns barnens rätt i samhället. Det blir ju helknasigt, därför frågade jag om något annat slutade på "ris". Emma kom med förslaget blåbärsris. Perfekt. Blåbärns rätt i samhället. Detta är något att ta upp, om det nu finns något som heter blåbärsris, jag har aldrig hört ordet förut.
Har ni hört ordet blåbärsris förut? Inte tycker jag att det låter gott iallafall.
Men nu har jag inget mer att säga, så här kommer en bildbomb istället!

Gårdagskvällen började med att vi hittade en bild på en unge som ser ut att ha en tennisboll i munnen, därav smeknamnet tennisbollen. Och oj vad vi skrattade åt honom, elaka som vi är...


Emma hade roligt med min mobil, och vi är grymma på fotboll :D eller iallafall erica, hon som har bollen, medan jag står till höger och kollar avundsjukt på... so sad.

kuuuul, nu funkar det inte att ladda upp bilder, så resten kommer senare.
Ojojoj vilken bildbomb, TVÅ hela bilder.
Japp, jag hatar datorer mer än någonsin!
Ändå älskar jag dom, beroendeframkallande jäklar det där...

Det blir en dagens också :)
Dagens humör: alltifrån fuck you till gullunge
Dagens borde: engelskaglosor
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mjukisbyxor och tjocktröja - myspys!
Dagens köp: ingenting
Dagens längtan: TV!
Dagens planer: TV!
Dagens värsta: min tå
Dagens bästa: Styvbjoern? Greta Karlsson? Olofsson? Benjamin? (emma glömde att det även stog benjamin :D)

Godkväll / T .

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0