/ T - valborg

Många fina inlägg har vi fått av emma hela natten!
Men måste hålla med emma om att kvällen var väl ganska lyckad. Eller, kanske inte i början.
Jag emma clara möttes vid favvan, för vi tänkte äta på pepis (pizza), men såklart var det stängt! Så vi blev skitsura och gick in på favvan, men där fanns ju inge gott att äta, så vi tänkte att vi skulle åka till donken, men jag och clara tyckte det var för långt så det blev statoil istället, såklart var vi tvungna att vänta på bussen i en halvtimme. Lyckat.
Medan clara köpte en korv me bröd så gick jag och emma runt och hade beslutsångest. Skumma som vi är så blev våran middag ett kakpaket och en cola. Härligt.
Mätta och belåtna så åkte vi tillbaka till maggan igen och träffade allesammans. Men efter att tag blev alla så jobbiga (haha eller nåt) så jag eric david och manfred drog hem till eric och kollade på rosa pantern, haha klockrenaste filmen. :D Vid drygt elva kom mamma och hämtade mig, haha lyx eftersom jag inte hade speciellt långt hem. :) J
a, det var väl min valborg. :D
Idag får ödet leda min väg (?) För jag har inga planer iallafall.

Ha en bra dag gott folk, för det tänker jag ha! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0