/ T - Tredje gången än så länge!

ÅÅÅÅÅH!
Jag såg precis på twilight för tredje gången, och det är så skumt, för den blir bara bättre och bättre!
Men eftersom jag redan skrivit så himla mycket om den så ska jag inte skriva mera nu. :)
Bra humör är jag iallafall på!
Fast lite smått irriterad på att det inte går att ladda upp bilderna med omslagen på filmerna?
Alla andra bilder funkar, men just dom funkar inte.
Menmen, därför får ni en gammal bild på en outfit någon gång för herrans år sen (eller okej, snarare dagar).
Höhö.
(Jag börjar tro att jag är vindögd, ser ni?!)



Hahaha, ni måste även se denna bild på David i Claras hårförlängning! Haha... :)


Fjärde gången på g kanske? Nja, inte än, imorn kanske, nu ska jag byta film!
Vidare på nya äventyr i filmernas otroliga värld, goodbye everybody!
/ T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0