/ T - Skryt!

Ohyeah, nu ska jag skryta järnet här.
Först och främst, jag har träffat JARMO! inte illa. Det är nämligen så att vi hade ju basketavslutning med klubben idag. Så körde vi miniturnering. Sen så fick det vinnande laget chokladmedaljer som delades ut av ingen mindre än Jarmo Heinonen från Robinson! (Han är daniella i damlagets pappa, så hon fixade dit honom) Jag var inte med men jag var hejaklack till det förlorande laget, haha... Men det var iallafall riktigt roligt, tyvärr pratade jag inte med honom, jag är alldeles för blyg haha.
Det andra lite smått skrytsamma var att jag tilldelades priset "Största framsteg". Det är två stycken i varje lag som får största framsteg och det andra heter "Träningsflitigast". Så det var också kulkul, idag var en bra dag.
Bilder kommer, men har inte tid just nu, ska sitta uppe hela natten och skriva en so inlämning och engelskainlämning.
Dagen blev plötsligt mycket sämre.
Vilket konstigt inlägg detta blev, det enda jag gjorde var att skryta. Men om ni inte gillade det borde ni läst rubriken, mohaha.
Ibland så får man skryta, det är en del av att vara skadeglad, och det ska ju vara den enda sanna glädjen.

Godnatt, förutom jag då då. / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0