/ T - saker du kanske inte visste om mig

Japp, blev så himla inspirerad av emma så därför härmar jag henne :D

- Jag har hoppat över ett år på dagis, så är alltså ett år yngre än alla i min klass.
- Jag har 5 personer som jag litar på till tusen och som vet det mesta om mig.
- Jag bytte skola i femman.
- Jag har skilda föräldrar.
- Jag bor bara varannan helg hos pappa, eftersom det är ganska långt från min skola och jag är för morgontrött för att åka typ en timme på morgonen till skolan.
- Jag har tre syskon.
- Jag har två kusiner och sen vet jag ingenting mer om min släkt tråkigt nog.
- Jag är högerhänt :)
- Jag hatar att vara lång.
- Jag har gått på basket sen ettan.
- jag har gått på fotboll sen sexårs men slutade efter sommaren 08.
- Jag har min riktigt hårfärg :)
- Jag är en åttondel norsk, en fjärdedel dansk och resten svensk.
- Jag fyller år 28 januari.
- Jag skrattar väldigt mycket, ofta tack vare emma :D (får ofta höra kommentarer om att vi skrattar mycket)
- Jag har otroligt dålig självdisciplin, tyvärr.
- Jag skjuter alltid upp saker.
- Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor!
- Jag har en hund och två katter.
- Jag är inte allergisk mot någonting.
- Jag varken dricker eller röker (och har aldrig testat heller)
- Jag hatar mina tänder, och längtar som in i helvete efter tandställning!


- Jag kan ju typ lyfta på ett ögonbryn, eller? haha...


- Den där mössan har jag sytt själv på syslöjden :D


- Jag får ofta snälla kommentarer om mitt hår :D and that makes me happy. :)



- Det är såhär jag roar mig! :D


- Eller såhär :D


- och ibland kan det även se ut såhär :) (svarta rutan för att inte skrämma iväg er...)

På dom tre sista bilderna har ni dom fem personerna på andra punkten :)
Nu ska jag kila vidare, ha det super! / T .

Tidigare kommentarer :)
Namn: emma

Haha, har jag gett tillbaka mössan eller har du tagit den? (a) <33

2009-05-03 @ 17:17:52
BLOGG: http://tec.blogg.se/
Namn: Nadja (bilden till vänster)

Haaaha najjs bild (förutom rutan) ;)

2009-05-05 @ 19:13:09

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0