/ T - reklam, nejmen gud va kul!

Japp, nu är det reklam, kollar nämligen på robinson. Go Jarmo! Jajamensan, den enda åkersbergabon kvar nu, så nu är det han som gäller!
Stan idag med tina och tessan (systrar) var iallafall riktigt härligt, åt glass och gick runt på gatorna (magnum strawberry white är sommar för mig :D) så jag fick en väldans sommarkänsla. Synd är väl bara att jag inte har några pengar efter att ha köpt min mobil så det blev inga klädköp faktiskt.
Däremot har jag planerat att gå på bio på fredag med twin, 17 again såklart :) Hoppas bara på att det blir av eftersom jag har cup lördag och söndag, men tror nog att det ska gå! Haha vet att vi har planerat typ en vecka i förväg, men vill ju se den och eftersom det inte gick den här helgen så blir det liksom nästa.


mmmagnum strawberry white :D

Nu ska jag fortsätta glo på robinson,

(bild gick inte att ladda upp, skumt menmen)

Ha en trevlig kväll! / T .


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0