/ T - PANIK!

Okej, jag försöker behärska min ilska.
Men just nu känner jag som en dikt Clara läste i skolan idag, den gick ungefär såhär:
"AAAAAH ÅÅÅÅÅH AIIIIIIJ AIIIIIIJ AIIIIIIJ OOOOOOH OOOOOH NEEEEE NEEEEE AAOOOO EEEEH AAOOOO EEEEEHH NEEEJJJ NEEEJJJ ÅÅÅÅÅÅHH AAAAAAHHH"
osv i fyra hela sidor. Fin dikt. Verkligen. 

Nej nu ska jag komma till saken, jo, det är fortfarande skolarbetet som tynger mig.
Ska skriva en hel so inlämning tills imorgon plus att jag ska plugga till både no och matte provet som jag inte fattar någonting av. Härligt!
Men nu ska jag kolla på tv och inget kan stoppa mig! :D (Det är ingen hemma... Mohaha)


(Det går ju bara inte att inte älska denna tant!)

Godkväll mina damer och herrar! / T.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0